lauantai 6. huhtikuuta 2013

Mitä päässä tapahtuu

Olen nähnyt manian ja sen päinvastaisen, sain kai paniikkikohtauksen, mutta kuuntelin Edith Piafia ja nousin takaisin jalkeille. Olen ryhdistäytynyt ja saatan jopa uskoa itseeni. Olen tehnyt mielestäni onnistuneita asioita, olen kuullut selkärankaa nostattavia asioita. Sekä itsestäni, että töistäni. En vihaa ainuttakaan ennakkotehtävääni. Ja huomenna ne kaikki ovat valmiit.
Aurinko on niin ihana asia, että voisin itkeä. Roskakatokset pullottavat kauniita lehtiä, minulla on parhaita ystäviä, joku tekee niin hyvää vegaaniruokaa ja rutistaa hellästi aamulla. Joillakin on musta mieli, mutta minulla ei, ainakaan vielä. Mutta ne jotkut kertovat, tai maalaavat, minulle mustista mielistään. Luovuus ja ymmärrys kasvavat koko ajan kasvamistaan, tunnen ylemmyyttä.





4 kommenttia:

  1. Ihana kuulla että noustu on ja että ennakkotehtävät on hanskassa. Pidän niin peukkuja teille kaikille tohon hakemiseen, muistan kyllä hyvin kuin saakelin rankkaa touhua se on kaikkine hammasten kiristyksineen.

    Ihania noi lehdet. Jos ei muuten viel ole tuttu, niin kuvittajat.fi -> portfoliot. Tosi upeita uusia ja vanhoja kuvittajia meillä täällä Suomen maassa, inspiroivia kuvia :)!

    Ois siisti nähdä ne lopulliset ennakot :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos, toi kuvittaja-sivusto on mahtava!
      Jos kehtaan niin saatanpa julkasta joitain otoksia ennakoista. :)

      Poista
  2. Hei, saako kysyä että mitä kuvankäsittelyohjelmaa käytät? :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saat! Useimmiten Googlen Picasaa, tykkään selvitä muokkaamisesta helposti ja nopeasti. Suosittelen!

      Poista