perjantai 23. syyskuuta 2011

Onks noi Converset aidot?

Oi rakkahat,
tajusin, etten ole vielä valittanut laisin ylioppilaskirjoitusten kurjuutta. Ensiviikon maanantaina minulla, luomakunnan huonoimmalla matikkapään omaajalla, on lyhyen matikan kirjoitukset. Olen niin totaalisen lahjaton, että en ihan oikeasti ole varma, pääsenkö läpi. Kuuleman mukaan täytyy olla erittäin huono jos ei pääse lyhyen matikan kirjoituksista läpi. I--:sta odotellessa.
Tälläkin hetkellä pitäisi opiskella, yrittää tehdä jotain osaamattomuuden ehkäisemiseksi. Mutta kello 20.00 käänsin kanavan neloselle ja Sampo Marjomaa kehoitti minua heittämään kaiken työhön liittyvän pois käden ulottuvilta. Can do, Sampo!

Saanen havainnollistaa sen, miten opiskelin viimemaanantain psykologian kirjoituksiin?



Lauantaina noin kello 12.15 päätin lähteä kirpputorille. Noin kello 12.25 sain viestin "Mitä teet ehtoosta? Lähdetkö laivalle?"  Jatkoviestinä: "Minä maksan ." Tänks. Nautin muunmuassa puoli pulloa viiniä, sekä lukuisia drinkkejä ja unta viisi tuntia. Reippaana opiskelin sunnuntaina kolmen kurssin asiat.
Viimeaikoina olen ollut kirpputorien liikakäyttäjä. Muutama viikko sitten ostin uuden lempihameen eurolla. Siitä tosin piti saksia varmaan puoli metriä helmasta pois, mutta lopputulos on ihanainen. Päähäni juurtunut keltainen myssy on euron tuhlaus. Uusi kauluspaitani 10 snt. Ja mikä parhainta! Kerällinen paperinarua hintaan 1,9 e. Iso sydän.

Outfit of the day: uusi lempihamonen 1e kirppari, uusi lempimyssy 1e kirppari, uusi Converse-laatutarkastajafrendini 0e sekin oletettavasti käytetty


Wish me luck
-Iida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti